"Here, have some Swedish car candy"

Hahah omg måste bara berätta detta; När jag o några andra sitter i biblioteket efter skolan så kmr bibliotikarien fram till mig och säger "hi, you're from Sweden right??" varav jag "Yeeeees" och så pratar vi lite om hur jag tycker USA är och det visar sig att hon hade en utbytesstudent från Sverige för några år sedan! Plus att hennes brorsdotter har sommarhus på Öland! Hur sjukt är inte detta??! Hon sa att varje år bakar hon lussekatter (kunde till och med utala det på svenska hahah) och älskar ahlgrens bilar. När hon var tvungen att gå sa hon-"here, have some Swedish car candy!" LYYYYYCKA 
 
 
 


HOHOOO! puss

2013-11-02 | 12:59:32

Öland - där firade jag min barndoms somrar. Världen är liten! :-)
Car candy - Mums!
Kram

2013-11-02 | 19:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback