latest news

Ska snart äta frukost med sarah och en tjej som heter sarahlou. Igår hade vi en minisleepover och kollade på skräckfilm och typiska amerikanska tonårsfilmer, det var supermyyyysigt! Idag har jag inga särskilda planer förutom att jag måste göra lite homework.. 
 I fredags hade jag inga lektioner (yeyy) men jag hade en volleyballmatch en bit bort så typ hela dagen var jag i en idrottshall haha. Torsdagskvällen var superhärlig - jag ooh några andra åkte till fryeburg fair och åkte berg-och-dalbana, åt mat, glass och friterade oreos:) 
 
 fryeburg fair 
 
 
kossor, grisar, getter, kattungar och kaniner fanns också där hahah
 
 
 
 
btw jag är besatt av grey's anatomy! gaaah jag är kär i jackson, julia du fattar varför;) 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback