weekend

Heej människor! 
Har precis ätit en sen frukost och ska snart göra lite homewoork så jag blir av med den ;) Igår åkte jag och resten av min academy natural sciences till Pineland Farms och var där hela skoldagen. Pineland är en bongård i Maine som skickar mjölk till alla 50 stater och gud vad fint det var! Jag fick pröva på att mjölka en ko och klappa en kalv som bara var 5 veckor! Det var en chill skoldag helt enkelt;) 
Idag ska jag, Sarah, mom, Maeve (kusin) och Amy och hennes mamma ( grannar uppe vid sommarstugan ) gå apple picking! Det är någonting alla gör här borta under hösten. Vi ska även passa på att planera thanksgiving eftersom vi ska fira det med Amy och hennes familj i new jersey! Bara 47 dagar kvar ! Längtar typ ihjäl mig haha.
Imorgon ska lake regions AFS club och några andra i skolan åka till en corn maze! Berättar mer om det imorgon I proooomise. Måndag blir det shopping eftersom vi inte har några lektioner. Lycka!
 
 
bara 5 veckor!
 
 
 
 
 


Mjölkat en ko? Ojoj - jag köper några kor och lite getter som du får pyssla med när du kommer hem:-) Låter väldigt mysigt med alla "höstaktiviteter"!

2013-10-13 | 10:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback