hump day

 
Hej ! Kom precis hem från volleyball practice och ska strax hoppa in i duchen. Idag är det hump day som alla amerikaner säger om onsdagar haha. Only two more days... Nej men skolan är faktiskt rolig! Sköna människor, jag behöver inte satsa och så har jag "study hall" varje dag, vilket är en lektion där du sitter och pluggar. Eller typ lyssna på musik/netflix/prata :) I Söndags var jag och AFS club på en Corn maze. Det är helt enkelt en labyrint i ett majsfält och allt går ut på att hitta ut. Vi delades upp i två team och mitt team vann! :) #IknowI'mawesome
Denna lördag ska jag och Sarah plus alla andra utbytesstudenter och deras syskon träffas och ha en mysig kväll tillsammans. Vi ska skära pumpor, gå till typ ett haunted house och titta på skräkfilmer:)
 
  lite bilder från helgen
apple picking!
 
 
julia, jag och sarah
corn maaaaaze
 
shooooopping
Alltså frozen yogurt är det bästa som finns
jag och saralou
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback